2011. június 8., szerda

Visszaszámlálás

Mivel viszonylag rég látott napvilágot új bejegyzés, így a mai elég hosszú lesz. De higgyétek el megéri majd végigolvasni, lesz dráma, horror, mocskosabbnál mocskosabb szexuális játékok... Na jó nem, ezekből egyik sem lesz. Viszont tele lesz tanulsággal és pozitivitással. Merítsetek hát ti is ezekből a pozitív gondolatokból. Nem sajnálom tőletek.




Pénteki napom rögtön egy vizsgával indult az egyetemen, amit sikerrel abszolváltam. Amikor leértem a terembe, már Maja hívott, hogy nemsoká Miskolcon van. Alig vártam, hogy megérkezzen és egy csodálatos hétvégét tölthessünk együtt. Nem is kellett sokat várnom, mert begördült Lujzi (ő a Maja autója) a parkolóba. Megettük a kis csirkénket - a finom kis török fűszerrel - rizzsel és nyakunkba vettük a várost. Az egyetemet is végigsétáltuk, mert ha minden jól megy, Maja ősztől itt folytatná a sulit. Mire visszaértünk a terembe hulla fáradtak voltunk. Én idejét nem tudom, mikor sétáltam utoljára ennyit, viszont az biztos, hogy még soha sem esett ilyen jól ekkora séta. Jó volt a társaság... Az edzőterembe visszaérve egy mell-tricepsz edzés következett. Nem terveztem nagy súlyokat, inkább a technika gyakorlása volt a cél a hét második melledzésén. 170kg-ig mentünk fel súlyban és nagyon odafigyelve nyomtam pár ismétlést, majd egy kis ferdepados nyomás keretben, aztán egykezessel és tárogatás zárta a mell programot. A tricepszet viszont nem kíméltem. A nyomásoknál az utolsó szakasszal vannak a problémáim, tehát a tricepsz edzésére még nagyobb hangsúlyt kell fektetnem. Szépen kezd is erősödni. Meglátjuk mire lesz elég vasárnap.


Péntek este hulla fáradtan érkeztünk haza, ezért már hamar, olyan 11 óra magasságában alvás is volt.


Szombat reggel ébredés után, a szokásos reggeli turmix után már készülődtünk is a délelőtti váll-bicepsz edzésre. Meglepő módon ez az edzés is nagyon jól ment annak ellenére, hogy délelőtt volt. Nem igazán szeretem a délutáni edzéseket, ugyanis ilyenkor nem érzem magam elég töltöttnek egy kemény edzéshez. Azt hiszem az edzőpartnerem teszi, hogy ilyen jók mostanában az edzéseim.


Edzés után még beugrottunk a Baumaxba, úgy látszik mostanában csak ilyen helyeken futok össze ismerősökkel. Többet fogok hipermaketbe és barkácsáruázba járni.


Délután kis rokonlátogatás következett. Itt megélhettük gyermekkorunk emlékeit kicsit, volt fáramászás, cseresznye szedés. Bevallom én nem mertem fára mászni, persze csak szegény fa érdekeit és a fa alatt állók testi épségének védelmét szem előtt tartva.




Vasárnap a pihenésé volt. Főzéssel indult a nap, majd délután kisétáltunk a temetőbe édesapám sírjához. Hazafelé sikerült is jól eláznunk. Este szintén hamar volt alvás. Idejét nem tudom, mikor volt az, hogy ilyen hamar alszok szinte minden este.




Nem szeretem a hétfőket, de Majával még ez is élmény. Egy rossz dolog volt benne, hogy délután 1-kor el kellett indulnia vissza Debrecenbe. Este volt az EB előtti utolsó melledzés. Ismét egy fasza kis edzést tudtam le, erő, koncentráltság, minden a helyén volt. Rég volt már, hogy ennyire ott voltam fejben is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése