2011. május 30., hétfő

All In!

Azt hiszem egy jó pokeres tudja, mikor kell All In-t dobni. Pókerezni ugyan nem tudok, de úgy érzem jobban mondva délután úgy éreztem most jött el az idő...

Mészáros Lacihoz igyekeztem épp, semmi különösebb tervem nem volt, csak egy gyors vásárlást akartam csinálni. Azonban meglepődtem, jött a kérdés. Elintézzük, hogy elindulj az EB jövőhéten csak rá kell bólintanod. Kaptam öt percet gondolkodni. Arra gondoltam rögtön, hogy igen, ez kell most nekem. Megvalósíthatom az egyik álmom. Induljunk. Nem gondolkodtam, nem jöttek az anyagi gondok csak az dübörgött a fejemben, hogy a nevezettek listáját végignézve a dobgó garantált. Európa BAjnokság, ahol már nem magamat képviselem, nem csak magamat, hanem a hazámat is.

Ez mellett, van még egy motiváló erő. Az, hogy megmutassam valakinek, hogy hogyan is kellene cselekedned, hogy kell elérni a célodat. Ott leszek jövőhéten és felállok a dobogóra és onnan fogok lenézni rád. És miközben ezt fogom tenni, megfogok köszönni mindent.

Egyébként a mai edzés, mondhati brutál volt, koncentráció és erő együtt volt jelen. A következő két hét, kőkemény munkát tartogat, a cél a legfényesebb érem, nem is lehet más.

Kíváncsi vagyok arra, hogy az én kedves településem vezetése esetleg megpróbál e segíteni. Gondolom nagyon sokan voltak már Taktaharkányból egy felnőtt nemzetközi verseny kapujában.

Meglátjuk mi lesz, de most ide illik a Testnevelési Egyetem jelmondata, és ennek fényében állok az elkövetkezendő két hét elé.

Szellemet, erkölcsöt, erőt egyesíts!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése