2011. május 15., vasárnap

Egy nehéz döntés

Felszabadultságot érzek... Pár hete már érett bennem ez a döntés, ízlelgettem kicsit mindkét döntést, de arra jutottam így lesz a legjobb.


A döntés nem másról szól, mint a tavaszi nemzetközi versenyszezon kihagyásáról. Elsősorban az anyagi okok azok, amik legfőképp a döntés mellett szólnak. Nincs keret a lengyelroszági EB-re, még úgy sem, hogy barátom és segítőm - aki szinte minden versenyemen ott áll mögöttem - saját költségén jönne velem, tenné ezt egy héttel az államvizsgája előtt. Úgy nem lehet nekifutni egy ilyen útnak, hogy majd lesz valahogy. Fejben ott kell lenni, és ha az anyagi biztonság kérdése motoszkál folyamatosan az ember fejében, akkor abból jó nem sül ki. Ezt észrevettem Tiszaújvárosban ahol úgy nyertem két aranyat hogy szinte ott sem voltam fejben a versenyen, csak rutinból tettem amit kell. Ez az EB-n édeskevés lenne. Mivel itt egy ruhás versenyről van szó, szükség lenne egy olyan ruhára amit én török be a verseny előtt és nem a más - még ha az Mészáros László sok világcsúcsot teljesített ruhája is - használt felszerelése. Egy új ruhában bizony benne van akár +20 kiló is, ami akár a legfényesebb érmet is jelentheti. Nem érzem azt, hogy egy 60-70%-os állapotban a középmezőnyben végezve jól érezném magam és büszkén képviselném Magyarországot. Jogot szereztem az indulásra, de most nem kívánok élni a szerzett jogommal... még nem!


A felkészülést a terveknek megfelelően folytatom, hiszen őszre remélhetőleg rendeződik az anyagi helyzet és az őszi szezonban képes leszek végre próbára tenni magam a nemzetközi porondon.


Május 21.-én Miskolcon lesz a Scitec RAW Power versenysorozat következő állomása. Tavaly ennek a versenysorozatnak több állomásán is indultam és októberben a döntőben abszolút bajnok tudtam lenni. Fontolgatom a miskolci indulást, hogy jogot szerezzek az őszi döntőre ahol esetleg duplázni tudnék. Viszont necces, mert a versenysorozat döntője után hétvégén lesz a magyar bajnokság is, ahová azért kipihenten kellene érkezni. Amit a legfontosabbnak tartanék az egy itthon megrendezésre kerülő világkupa és egy írórszági világbajnokság. Nem könnyű a mai gazdasági helyzetben, szponzor nélkül kilépni a nemzetközi mezőnybe.


Meglátjuk hogy alakulnak a dolgok. Igyekszem rendeszeresen írni majd a felkészülésről, az edzésekről, a kajálásról, képekkel, vidókkal illusztrálva, hogy lássátok milyen is egy felkészülés. Milyen akadályokba ütközi ma, egy fiatal aki a hazáját szeretné képviselni és elismerést kivívni magának otthon és a versenyzői szcénában egyaránt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése